سفر نامه، با تاخیر چند روزه - هستی شیرینی زندگی مامان و بابا
چهارشنبه ٢٢ خرداد ۱۳۸٧
سفر نامه، با تاخیر چند روزه

وای خدایا چقدر بی کامپیوتری سخته...............

از سه روز قبل از رفتن به مسافرت،نمیدونم هستی با کامپیوتر چی کار کرد که اینترنتش خراب شده و به محض کانتکت شدن تا 5 دقیقه بعدش خاموش و روشن میشه و............اولش فکر کردیم ویروس گرفته ولی وقتی محمود ویروس کش جدید هم آورد ،فهمید هستی خانوم یه چیزی رو که مربوط به اینترنت بوده پاک کرده و باید دوباره ویندوز بریزه که میگه کار داره و تا آخر هفته نمیتونم ،منم که حساس و معتاد ،مدام غر میزنم.

سفر شش روزه ما،از سه شنبه ساعت 9 صبح شروع شد و یکشنبه ساعت 11 شب به اتمام رسید،سه شنبه ،حتما خودتون میدونید که ما و خیلی های دیگه تو ترافیک جاده رشت گیر کردیم و سه چهار ساعتی بی حرکت متوقف شدیم و نه راه پس داشتیمو نه راه پیش، حسابی پشیمون شده بودیم و اگه پول هتل کبیر سرعین و اسپیناس آستارا رو کامل واریز نکرده بودیم حتما از همون کرج برمیگشتیم،خیلی راه طولانی شد و ساعت 11:30 شب رسیدیم رشت و من مدام به محمود اصرار میکردم که اگه خسته شده یه جایی بمونیم ولی قبول نکرد و گفت حالم خوبه و تا جایی که خسته نباشم میریم و اگه خوابم اومد ادامه نمیدم و .........از اونجایی که مطمئن هستم که خودش تو خواب آلودگی رانندگی نمیکنه ،قبول کردم و ساعت 2 نیمه شب جامو با هستی که حسابی خوابیده بود عوض کردم تا دراز بکشم که چرتم گرفت و وقتی به خودم اومدم ساعت نزدیک 4 صبح بود و ما در مه غلیظ گردنه حیران،هیچی تو جاده معلوم نبود و نمیدونم محمود چه جوری تو اون هوا و اون ساعت رانندگی کرد ،دیگه از ترس مدام باهاش حرف میزدم،تا اینکه ساعت 5 صبح چهارشنبه به هتل کبیر سرعین رسیدیم،شهر خیلی قشنگ بود و مه غلیظی داشت که سر کوچه هم پیدا نبود،هوا هم خیلی سرد بود با اون حال تمام شهر، مردم چادر زده بودن و جای خالی پیدا نمیشد......همون موقع رفتیم بیرون و صبحانه خوردیم و برگشتیم و تا ساعت 11 صبح خوابیدیم،من که از سرعین با اون هوای سرد و مه گرفتش خیلی خوشم اومد و چون لباس گرم برده بودم حسابی کیف کردیم،و تا آخر شب توی شهر گشتی زدیم و به پیست اسکی آلوارس رفتیمو سوار تله سی ایژ شدیم (اون بالا یخ کردیم)و به ویلا دره که خیلی خیلی قشنگ بود رفتیم و هستی اسب سوار شد ،شب هم برای پیاده روی به پارک و شهر بازیش رفتیم که کار نمیکرد ولی تو اون مه و بارش خیلی کم ٬بی نهایت رویایی بود و کلی عکس انداختیم،دو بار هم تا شب آش دوغ خوردیم که خیلی چسبید،ساعت 12:30 شب هم بعد از یه دوش گرفتن خوابیدیم.

این هم گزارش ترافیک بدون حرکت جاده ٬روز سه شنبه

اولین آش دوغ خوردن هستی خانوم در سرعین

هستی ٬در حال گشت زدن در سرعین

هستی خانوم سوار بر اسب قهوه ای در ویلا دره

ساعت ۱۰ شب تو مه غلیظ ٬در شهر بازی رویایی سرعین

پنج شنبه صبح زود ،محمود رفت آبگرم و سر راه کله پاچه خرید و آورد هتل و ساعت 10 بعد از خوردن صبحانه به طرف اردبیل راه افتادیم،منم که آبگرم نرفتم چون محمود که قبلا به سرعین رفته بود بهم گفت با وسواسی که تو داری نمیتونی تو آب بری چون خیلی تمیز نیست و........

توی اردبیل هم که شهر خیلی تمیز و مرتبی بود ٬به دریاچه شورابیل و شیخ صفی و آبشار سردابه رفتیم که محشر بود و تا ساعت 3 ظهر توی ده ٬چرخ زدیمو کباب و چای و قلیون و.........و حدود ساعت 4 تا 6 از گردنه حیران که باز هم توی مه غلیظی بود رد شدیم و سه دفعه ای توقف کردیم(بلال و آش و ناهار و عکس و...)واقعا که خیلی رویایی و دلچسب بود،من که دفعه اولم بود خیلی خوشم اومد.

ساعت 6:30 عصر هم به هتل اسپیناس رسیدیم و بعد از کمی استراحت به بازار ساحلی رفتیم که به نظر من شبیه جمعه بازار خودمون بود و فقط برای لباس زیر و وسائل آشپزخونه و خورده ریزه به درد میخورد و چیز شیک و.....پیدا نمیشد،ساعت 11:30 هم برگشتیم و خوابیدیم.

هستی خانوم ٬داخل حیاط شیخ صفی

هستی خانوم٬ در گردنه حیران

جمعه هم ،به باغ پرندگان و آبشار لاتون که اون هم قشنگ بود رفتیم و عصر هستی خانوم رو به ساحل خرمشهر بردیم تا ماسه بازی کنه ،کنار دریا هم خیلی سرد بود و یخ زدیم با این حال یه عالمه آدم ساعت 8 شب توی دریا بودن و همه شهر پر بود از چادرهای سفری و.....بعد از شام هم کنار ساحل شریعتی چای خوردیم و پیاده روی کردیم.

هستی خانوم ٬در حیاط هتل اسپیناس آستارا

هستی ٬سوار بر قایق لابی هتل

هستی ژست گرفته ٬در حیاط هتل

کنار ساحل خرمشهر ٬در حال یخ زدن و بازی کردن

در حال جمع کردن صدفYeah

تو رو خدا آفتاب بدید خدمت خانومی٬ سر میز صبحانهROFL

اینقدر بچه ام التماس کرد٬ تا آقای طاووس افتخار باز کردن پرهاشونو دادنTwisted Mad

هستی ٬در جنگل زیبای آستارا(البته پای بچه مو گزنه زد و کلی غر زد)Bash

هستی خانوم ٬در حال ایرادگیری از غذاExclamation

شنبه هم که جایی رزرو نکرده بودیم تصمیم گرفتیم تا رامسر بریم و اگه جاده شلوغ بود توی رامسر بمونیم،ساعت 12:30 از هتل اومدیم بیرون و ساعت 3 در بندر انزلی ناهار خوردیم و کنار ساحلش چای و کیک خوردیم و هستی با محمود کایت هوا کردن و یه سری هم به بازار گیلار زدیم و ساعت 8 شب به رامسر رسیدیم که محمود گفت دیگه نمیتونم رانندگی کنم و چون دیشبش ساعت 3 خوابیده بود ،میدونستم باید حرفشو بی چون و چرا قبول کنم ،بنابراین در هتل رامسر ساکن شدیم و به ساحل توسکا که شهر بازی هم داشت رفتیم و کلی هستی بازی کرد و......بعد از شام هم به سه ساحل دیگرش رفتیم و هوا خوردیم و...........

Blinking Cool

یکشنبه ،ساعت 10:30 صبح هستی که خیلی دلش دریا و آب تنی میخواست و مایو برده بودیم براش،با محمود یه وان خصوصی تو آبگرم هتل رامسر گرفتن و .........حسابی قرمز شده بودن و معلوم بود که خوشش اومده ،منم تو اون مدت داشتم خاطرات سفرم رو مینوشتم و خواستم به کافی نت هتل برم که گفتن از امروز که هتل خلوت شده قطعش کردن،منم............ساعت 12 ظهر راه افتادیم و ساعت 3 تو رستوران باران نمک آبرود ناهار خوردیم و ساعت 7 شب نزدیک سد کرج چای و قلیان و جیگر و ........و ساعت 9 شب به خونه مامانم رفتم و سوغاتی هاشو دادم و ساعت 11 شب خسته و......رسیدیم خونه ،محمود و هستی حمام کردن و خوابیدن، اما منه حساس که تا وسایلمو جا به جا نکنم، نمیشه، تا ساعت 3 کار میکردم و........

Luv Ya

پی نوشت 1:مامانم به خوبی و خوشی چشمشو عمل کرد و خدا رو شکر خیلی خوب و راضی هستش و تو همین مدت کم هم میگه خیلی شفاف میبینم و از این بابت خیلی خوشحالم و از دعای شما عزیزان ممنونم.

پی نوشت 2:بابای عزیزم هم، روز جمعه ۱۷ خرداد ٬نیمه شب ،راهی خونه خدا شده که امیدوارم بهش خوش بگذره و ما رو بابت نبودمون ببخشه و برامون دعا کنه.

پی نوشت3:دلم خیلی برای خودتون، بچه های شیرینتون و نوشته های قشنگتون تنگ شده و به محض درست شدن اینترنت به همتون سر میزنم و همین جا از تاخیری که ممکن پیش بیاد شرمنده هستم و عذر میخوام ولی حتما پیشتون میام،اصلا همش تقصیر محمود............الان که سه شنبه شب هستش دارم مینویسم ولی نمیدونم کی میتونم وبلاگ هستی رو آپ کنم.

پی نوشت 4:روی هم رفته به جز ترافیک روز سه شنبه،خیلی سفر خوبی بود و بهمون خوش گذشت،شما هم اگه تا حالا اون طرفها نرفتین حتما برین به یکبار دیدنش می ارزه،محمود هم که راه به راه عکس انداخته و کلی هستی رو خسته میکرد ولی الان که عکسها رو تو کامپیوتر میبینم ،خیلی از این همه ذوق و ........خوشم اومده و از سماجتش توی عکسها راضی هستم چون خیلی قشنگ و خاطره انگیز شده.

(محمود عزیزم ،من و هستی ازت بابت سفر خوبمون و عکسهای قشنگت ممنونیم)

پی نوشت 5:امروز سه شنبه ،دوباره هستی رو برای تمرین گروهی بردم و همونجا بلیط کنسرت رو برای چهار شنبه 29 خرداد ساعت 6:30 عصر تو مجموعه خرد(ولنجک)به مبلغ نفری 5000 تومان خریدم (سه تا خریدم ،یکی هم برای دایی امیر)شما هم اگه دوست دارین بلیط تهیه نموده و به کنسرت دخمل من که مهم شده و بلیطش اینقدر گرونه،تشریف بیارید،خوشحال میشیم، ولی نمیدونم کجا میشه بلیط تهیه کرد...........

پی نوشت ۶:بالاخره پنج شنبه شب ٬کامی رو بردیم خونه عمه لیلا جون و ویندوزمون رو کلا عوض کرد و الان که ساعت ۱ صبح شنبه٬ ۲۵ خرداد ٬هستش دارم وبلاگمون رو آپ میکنم٬عمه لیلا جون دست شما درد نکنه

پی نوشت ۷:روز چهار شنبه ۲۲ خرداد ٬جشن فارغ التحصیلی هستی برگزار شد که خیلی عالی بود و مدیر مهد ٬بهشون لوح و جایزه داد که تو پست بعدی عکساشو میزارم.

پی نوشت ۸:با اجازه همتون٬ بقیه عکسهارو دفعه بعد براتون میزارم که بیشتر خسته نشید